Kentut

Situasi 1.

 Dua orang sahabat sedang berjalan menuju ke Pizza Hut..sedang asyik berjalan, mereka ternampak seorang gadis yang cukup cantik, cukup ayu, berbaju kurung, cukup sopan..yang pasti, cukup cantik dan cute gitew, hehe...

A: Weh, cun siot awek tu, sopan lagi..kalu jd awek aku nih, mau aku bawk jumpa mak aku terus ni...
B: Ish, kalu aku la, bwk bapak dia g jumpa tok kadi terus la...hehe
A: eleh ko, selalu je nk melebih dari aku..tapi mmg cantik la itu perempuan...nak ngorat la..
B: try la klu berani...

sambil berjalan melepasi si gadis itu...
A: Haiii....

selepas beberapa langkah...
A: eh, ko kentut eyy...abis la kalu awek tu tadi terbau...
B: mna ada la ko ni..merapu je la..mana ada aku kentut, bunyi pn tak..
A: abih tu bau sape yang kentut nih?????

.........................................................................................................


Situasi 2.


Seorang gadis ayu (bukan die perasan, tapi suma org ckp die mcm tu...hihihi) yang baru lepas membeli barang cepat-cepat keluar dari kedai itu...

Gadis Ayu: adus, sakit perut...lmbt lg kwn2 aku kt dalam tu...makan bnyak sangat kot time berbuka tadi,  
                  meragam dah perut nih....rase mcm nk terkentut pulak...ish, takkan nak ketut kat cini
                  kot....gerak kat luar nih cikit lah...

Sambil tengok gambar kat wall kedai tu....

Gadis Ayu: lepas je la sikit2, slow2....dah tak tahan sangat....

tetiba ada satu suara berbunyi "Haiii" ...

Gadis Ayu: eh, ade org lalu ke, np die lalu ikut cini..jalan lain bnyak lg...tak pasal2 die kena hidu wangian dari
                 aku nih...huhuuuu



Kesimpulannya, Gadis ayu, cantik, cun melecun.. jugak tetap seorang perempuan biasa, manusia biasa, hamba Allah yang lemah...takkan le manusia tak boleh kentut kot...tak normal la kalu tak kentut tu...even lecturer yang cun melecun, mengajar kat u pun kuat kentutnya, siap bagitaw org lagi kat status facebook dia...ceh....hehehehe


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...