ayam pun ade gak mcm ni???

Di suatu ladang Texas, seorang penternak ayam buat kali ketiga membeli seekor ayam jantan yang baru untuk menggantikan ayam jantannya yang sudah tua. Bila bertemu ayam jantan tua itu berkata dalam bahasa ayam, "Ko boleh ambil semua ayam betina kat sini tapi Mary tu aku punya", sambil menuding dengan paruh seekor ibu ayam yang sungguh cantik sehingga menjilat jari. "Mana boleh semua ayam betina aku punya. Ko duduk diam - diam ko dah tua, Bwahahahaha", gelak ayam muda. "Kalau begitu kita lumba lari ke reban ke 3 di sana" Kata si Tua. Si Muda cakap "Ko nak lari dulu pun boleh Bwhahahahaha". Maka Si Tua pun berlarilah secepat mungkin, 3 saat kemudian Si Muda mula mengejarnya.Si Muda mengejar dengan bersungguh -sungguh. Si Muda sudah mula rapat kepada si Tua tetiba.... BANG bunyi tembakan kendengaran dan matilah Si Muda di tembak oleh penternak tadi.
"Ayam gay lagi.... Kenapalah 3 kali beli ayam jantan semuanya minat kat ayam jantan tua tu.. Punyalah banyak ayam betina kat sini .. isy isy" Penternak tu berkata dengan rasa penuh kerugian

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...